reklama

Vlasť je ako Mrkvičkova matka

Vlasť už nie je iba geografický pojem, nie iba miesto, kde sme sa narodili a za ktoré by sme, v prípade potreby mali položiť život, ale už je to aj názov politickej strany. Jej zakladateľ je buď človek znalý práva, alebo hazardér.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lebo Vlasť s veľkým V môže byť zhanobená, zneužitá, vyvedená na posmech prípadne zrušená. A to si mal jej zakladateľ, znalý práva, uvedomiť, lebo zhanobiť vlasť je trestný čin a je jedno či sa píše s veľkým, alebo s malým písmenom. A možno si spomenul na staré dobré politické školenie, kde mali vojaci definovať, čo je to vlasť a vojak Mrkvička povedal, že vlasť, to je ako moja matka. Za ním nasledujúci vojak iba zopakoval, že vlasť, to je ako Mrkvičkova matka. Ak je to teda tak, že vlasť je iba Mrkvičkova matka, tak žiadny postih zakladateľovi Vlasti nehrozí. Veď má nakoniec právo v malíčku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prirodzený výber

Nejde o žiadnu pavedu,

naopak,je dokázané, že najhlúpejšie opice

nikdy stádo nevedú.

Všetko pre politiku

Toľko som pre ňu obetoval, až mi je z toho zle.

A čo mám z toho? Nič, len peniaze a peniaze.

55 tisíc volilo zo zahraničia

Tie volebné prieskumy Slovenský národ zničia,

o štyri roky budú chcieť všetci voliť zo zahraničia.

Účinná pomoc

V zdravotníctve je situácia taká, 

že preventívne prehliadky začala robiť už aj NAKA.

Polročné vysvedčenie

Keď nič nechápete, tak radšej školu zmeňte

a netárajte mi tu hlúposti ako v parlamente.

Eva Jarábková

Eva Jarábková

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Som emeritná učiteľka, poetka a humoristka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Dlhodobo publikujem epigramy a aforizmy v Regionpresse Trnavsko, kde mám stálu rubriku " Možno je to tak" a ostatné tri roky v Bumerangu, humoristickej prílohe denníka Šport. Som autorkou štyroch kníh, dve zbierky poézie a dve knihy epigramov v poradí: Ži hlavou, V pondelok doma nebudem, Dve z jednej strany a Možno je to tak. V rámci FH píšem scenáre k programom v KJF, ktoré zároveň moderujem. Vyznávam filozofiu, že nesmieme mlčať, lebo hovoriť môžeme na rôzny spôsob, ale mlčíme všetci rovnako. Poetka, humoristka, scenáristka a moderátorka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéEva Jarábková

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu