reklama

"Uhorková sezóna" a letné šaláty

Tak často spomínaná uhorka sa v množstve letných šalátov celkom stratí, veď nakoniec ani nejde o ňu. Ide o tie šaláty. Zeleninové, ovocné, bezlepkové, vegetariánske, ale hlavne ide o zmes informačných šalátov a udalostí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V lete ich zaznamenávame, odsúvame, ak nejde o život, zametáme pod koberec, alebo na pláži pod deku. Máme dovolenku, je nám horko, nechce sa nám, veď je uhorková sezóna. A neriešené kauzy na nás aj tak bezpečne počkajú do prvých mrazov.

Hodnotenie pôrodníc

Rodičov a pôrodnice

by sme si vybrali aj lepšie,

len keby sme neboli

takí bezmocní a malí ešte.

Politológ

Nie každému

sa škola páči tak ako mne,

až keď som mal tridsať

povedal mi otec, stačí

a ukončil moje vzdelanie.

Nemci 8x menej

Štatisticky to sedí,slovenskí policajti

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

strieľajú častejšie,no trafia málokedy.

Stratili sa deti

Kto ich teraz nájde,

rodičia ich zabudli

na Dúhovom Pride.

Opäť spolu

Čo si potom s nimi

väzenská stráž počne,

opäť budú silný tím,

Rusko-Kočner.

Eva Jarábková

Eva Jarábková

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Som emeritná učiteľka, poetka a humoristka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Dlhodobo publikujem epigramy a aforizmy v Regionpresse Trnavsko, kde mám stálu rubriku " Možno je to tak" a ostatné tri roky v Bumerangu, humoristickej prílohe denníka Šport. Som autorkou štyroch kníh, dve zbierky poézie a dve knihy epigramov v poradí: Ži hlavou, V pondelok doma nebudem, Dve z jednej strany a Možno je to tak. V rámci FH píšem scenáre k programom v KJF, ktoré zároveň moderujem. Vyznávam filozofiu, že nesmieme mlčať, lebo hovoriť môžeme na rôzny spôsob, ale mlčíme všetci rovnako. Poetka, humoristka, scenáristka a moderátorka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéEva Jarábková

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu