reklama

Leto je plné vôní, ale nie vždy a nie pre každého

Je veľmi veľa vecí a javov, ktoré nám v zime nevoňajú, ale keď ani v lete, tak to je zlé, skoro ako letné krupobitie. Vôňa je vraj ako láska. Že ste skúsili obidve a nedá porovnať? Skúšajte ďalej, do zimy je ďaleko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vôňa je ako láska,

privábi, omámi, priľne na telo,

zvykneš si, zovšednie, vyprchá

a inej sa ti zachcelo,

ách, inej sa ti zachcelo.

Občas s hodí

Zabúdame často,

niekedy až na hrôzu,

len neverného muža teší,

ak manželka má sklerózu

Kresťan z OĽANO

Dojal som sám seba,

vypadla mi slza z oka,

som ozajstný kresťan,

tak po našom, OK.

Žiadosť o hrant

Napísali pravdu

do žiadosti o grant

a nebol to preklep,

ozaj išlo o hrant.

Eva Jarábková

Eva Jarábková

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Som emeritná učiteľka, poetka a humoristka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Dlhodobo publikujem epigramy a aforizmy v Regionpresse Trnavsko, kde mám stálu rubriku " Možno je to tak" a ostatné tri roky v Bumerangu, humoristickej prílohe denníka Šport. Som autorkou štyroch kníh, dve zbierky poézie a dve knihy epigramov v poradí: Ži hlavou, V pondelok doma nebudem, Dve z jednej strany a Možno je to tak. V rámci FH píšem scenáre k programom v KJF, ktoré zároveň moderujem. Vyznávam filozofiu, že nesmieme mlčať, lebo hovoriť môžeme na rôzny spôsob, ale mlčíme všetci rovnako. Poetka, humoristka, scenáristka a moderátorka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéEva Jarábková

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu