reklama

Je to pekný sviatok, aj keď prší...

MDŽ je pekný sviatok aj napriek revolucionárke Kláre Zetkinovej, aj napriek tomu, že v tento deň v minulosti zatkli boľševici cársku rodinu, aj napriek tomu, že tento rok si z neho urobili prezidentskí kandidáti kampaň a pršalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

MDŽ

Až vtedy ocenil manželkine cnosti,

keď celý rok robilženu v domácnosti.

Nenahraditeľná

Mamu máme všetci radi,

ani umývačka riadu

nám ju celkom nenahradí.

Fleksibilné ženy

Pripravené sme na všetko,

aj na púštnu búrku,

len si miesto klobúčika

prehodíme burku.

Po sezóne

Ako seno sa koňovi

už nebudem núkať,

škoda, že ma nepoznal,

keď som bola lúka.

Posledné inštrukcie

Maj sa dobre zatiaľ,

jedlo máš na platni,

plyn som ti pustila,

už si ho len zapáľ.

Eva Jarábková

Eva Jarábková

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Som emeritná učiteľka, poetka a humoristka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Dlhodobo publikujem epigramy a aforizmy v Regionpresse Trnavsko, kde mám stálu rubriku " Možno je to tak" a ostatné tri roky v Bumerangu, humoristickej prílohe denníka Šport. Som autorkou štyroch kníh, dve zbierky poézie a dve knihy epigramov v poradí: Ži hlavou, V pondelok doma nebudem, Dve z jednej strany a Možno je to tak. V rámci FH píšem scenáre k programom v KJF, ktoré zároveň moderujem. Vyznávam filozofiu, že nesmieme mlčať, lebo hovoriť môžeme na rôzny spôsob, ale mlčíme všetci rovnako. Poetka, humoristka, scenáristka a moderátorka, členka Fóra humoristov pri KJF v Trnave. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéEva Jarábková

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu